Fisketur/Økologiske Grønne Saker

I dag dro jeg og Lasse (SHOCKING) på fisketur igjen<3 Fikk 3 fisk og er kjempe stolt siden jeg fikk den største.. *fnis* Gikk dessverre tom for mark da..:( men men.. Sånn går det..xD

Jeg spiser ei abbor, så dro hjem til pappaen min med fisken<3 Han blei kjempe glad for den! Samtidig om Lasse og Farsan sto å preka om et eller annet bil, så gikk jeg og tok noen bilder av de hjemmedyrka grønnsakene han har^^

Agurk! Beste agurken jeg veit om!

Tomat? Tomato? Tomato? Shame shit isnt it?:P

OMNOMNOMNOM! :D

Categories: Ute | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

