Grensetreff 2012 – Dag 1

I går var det første dagen av Grensetreffet 2012.  Når jeg og Lasse kom ned var det allerede smekkfullt av biler i alle aldre.  Veldig mye fint og se på skal jeg si dere! Knipsa litt bilder her og der som dere skal få se nå :)

Dette er da den fineste Forden der ;) Eieren av denne er nemlig kjæresten til søstra mi så da må jeg jo like denne best..xD hehe.. Må egentlig ikke det, men den er utrolig stilig synes jeg da^^ (Han spanderte milkshake med jordbær smak på meg da *glise*) Det var noen nyere Ford Mustang der, men det synes jeg blir litt feil siden det er et Amcar treff med gamle amerikanske biler.. Men hver sin smak ;)

Jeg tror kjæresten min har ødelagt meg litt! Siden jeg har bare bilder av Ford her. Eller kanskje ikke den under teksten her, men alle de andre er Ford av et eller annet slag :) jaja, man lærer jo før eller senere!

Denne fant jeg hengende under en ganske kul bil^^ Hadde allerede gått forbi den bilen en gang før så synes det var litt morsomt å finne noe nytt den andre gangen :)

Som jeg alltid gjør så legger jeg inn et bilde av den tingen jeg tar oftes bilde av:)

<3

Categories: *Ingen Kategori* | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

