Me, My self and I =)

Hey,Folkenz!

Den forrige bloggene mine så har jeg lagt ut endel bilder siden 2006, men denne her startet jeg i 2011. Så jeg vil gjerne vise dere at jeg har forandret meg endel siden jeg begynte å blogge. Og det betyr også at jeg har forandret endel hva jeg skriver om:) Her er ihvertfall noen bilder:)

16år – starten av den første bloggen

2008 – Flyttet hjemmefra

2010

2012

Så nå har dere ihvertfall sett noen forandringer  iløpet av min blogg-tid:)
Skal si at jeg savner piercingene mine<‘3

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

