D5: Noe du savner

Jeg har mange ting og personer jeg savner, men har nå valgt ut tre  stk som jeg kan fortelle dere om!

Anett Undseth Finsrud (Amy)

Selv om vi lager grimaser på dette bilde så betyr dette bilde så mye, fordi det er det eneste bilde jeg og Amy tok sammen som jeg har igjen. Amy var Særp sin fargeklatt, ingen hadde så mye energi som ho og ingen gikk i så mye farger som ho. Og jeg angrer til dags dato at jeg ikke tok den siggen med ho på Greåker når ho gikk der! Savner deg,Amy<3

Oliver Twist Aursand

Min nydelige pus! Han var noe utenom det vanlige. Han kunne bli med i dusjen når man skulle det. Han elsket mammaen min mer enn noe! Jeg tok masse bilder av Oliver.  Jeg angrer ikke et sekund på at jeg hentet hjem denne vakre tassen<3 men jeg savner han kjempe mye og kunne ønske at han fortsatt var her. I oktober 2008 så ble denne  go’gutten påkjørt rett nede ved Rødsveien, heldigvis så kjente  søsteren til naboen vår igjen Oliver. Han ble bare 2år.. Så jeg fikk dratt ned og sagt at det var min pus og at jeg ville ha han kremert. Så nå står  urnen hans på hylla hjemme hos mamma<3 R.I.P Oliver gutten min<3

Snorkfrøken

Denne lille pusen forsvant fra Kilevoldveien i 2010, 2år etter jeg mistet Oliver. Denne lille jenta heter Snorkfrøken. En frøken som hadde mer bein i nesa enn jeg trodde.  Vi hentet henne og Baileys julen 2008, da hadde jeg  begge med meg til mamma for å feire jul^^ Snorka var overalt, men Baileys lå under sofaen 90% av tiden. Ho forsvant i stormen i 2010, «fant» ho i oktober henne også.  Ho ble bare 2år.. Denne frøkna var så tøff at ho kunne fange skjærer uten problemer.  Vi trodde ho først var gutt, men ho var brått ei jente:) Så da gikk ho fra «Liten svart» til Snorkfrøken :)  Urnen hennes står hjemme hos Jan Eivind, der ho vokste opp og trivdes med Baileys, Sofus og Liten Pus<3 R.I.P  Jenta mi<3

.-.-.-.-.-.

Kommer:
Day 6 – Antrekket ditt i dag_Day 7 – Det du kjøpte deg sist_Day 8 – Hva har du i sminkepungen?_Day 9 – Mobilen din_Day 10 – Din verste uvane_Day 11 – Rommet ditt_Day 12 – Sminken du bruker_Day 13 – Et bilde fra i dag_Day 14 – Noe du gleder deg til, og hvorfor_Day 15 – Ti ting du ønsker deg_Day 16 – Et bilde av deg når du var liten_Day 17 – En artist du liker (jente)_Day 18 – En artist du liker (gutt)_Day 19 – Et bilde av håndskriften din_Day 20 – Smykkene dine_Day 21 – Et sted du vil til akkurat nå_Day 22 – Din favorittscene i en film_Day 23 – Et bilde av deg selv i dag_Day 24 – Lommeboken din_Day 25 – Et bilde av deg selv for 3 år siden._Day 26 – Ti ting om deg selv_Day 27 – En sang du virkelig er lei_Day 28 – Noe du ikke forlater huset uten_Day 29 – Din favorittblogg_Day 30 – En matrett du elsker_Day 31 – Dine favoritt sko, kjoler og jakker_Day 32 – En ferie du vil på igjen_Day 33 – En sang som får deg til å gråte_Day 34 – Noe du er redd for_Day 35 – Hvordan ordner du håret ditt?_Day 36 – Favoritt outfiten din_Day 37 – Hva har du som bakgrunnsbilde på dataen din?_Day 38 – En ting du aldri kommer til å gjøre_Day 39 – Alle premiene du har vunnet_Day 40 – Favoritt serie(r)

Categories: *Ingen Kategori* | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

