Fisketur etter yngel!<3

I går var jeg og Lasse på fisketur^^ Og som regel får man bare yngel (les: veldig små abbor), men pappa synes hvertfall det er veldig godt. Vi dro først til Stensbrua for å prøve der, men der erta fisken oss bare. Så vi grilla og spiste før vi dro ned til Store Erte for å prøve der. Der fikk vi en fisk, nesten to da. men fisken ville ikke samarbeide så den hoppet ut i vannet igjen. Jeg hadde også napp, men duste meg rev litt hardt i stanga..xD Jeg fant noen ender da  Det var noen ender som fant oss og ville ha en liten smakebit:

Under Stensbrua:

Store Erte:

veldig nærgående and:)

Duppen:)

Første fisken til Lasse! Legg godt merke til at jeg bare har 36-37 i sko:)

Etter det dro vi på Krusetertjern for å se om vi hadde noe fiskelykke der og det kan jeg si at det hadde vi :) Dro opp 6fisk på veldig kort tid :) Da blei det frokost på pappa for å si det sånn:)  Her er noen bilder ihvertfall:)

Categories: Ute | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

