D4: Noe du gruer deg til

Noe jeg gruer meg til.. Hmm.. Det må være siste dagen jeg skal jobbe på Borregaard. Jeg vil ikke slutte, jeg ville være her. Ha fast jobb her. Fordi det er et sted jeg trives og koser meg!

Det er nesten alltid noe å gjøre her og det er masse koselige mennesker her som jeg kommer til å savne<‘3 Dette er min fjerde sommer her, og denne gangen er nok den siste. Selv om jeg sa det sist gang også.

Jeg må finne meg en fast jobb så jeg kan få flyttet hjemme ifra, men det er enklere sagt enn gjort..:/

Jeg VIL være her på Borregaard!<‘3 Kommer til å savne guttakrutt så ille.. :'(

Categories: *Ingen Kategori* | Tags: | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

