D3: Parfymene mine<3

Jeg har endel parfymer og jeg bruker noen av de sjeldent, men vil allikevel fortelle dere om dem:)

  • Lee Stafford – Pink Passion
    • Dette er min absolutte favoritt :) Lukter fantastisk godt ( på meg hvertfall) og er veldig billig! Kjæresten min foretrekker den også!<3
  • Lacoste – Touch of Pink
    • Lukter godt, men er relativt dyr.. Synes jeg. Koster vel noe sånt som 4-500kr tror jeg.
  • Revlon – Charlie Red
    • En parfyme som jeg fikk av Anette (søs) og den lukter _veldig_ sterkt. Så passer litt bedre til kvelder og sånn.  Aner ikke hva den koster, siden Alex skaffet den i England.
  • DKNY – Be Delicious
    • En av de DKNY parfymene som jeg synes lukter sterker og litt mer «musk» på en måte. Passer til kvelden synes jeg.
  • DKNY – Fresh Blossom
    • En parfyme som er en av mine favoritter igjen..:) Lukter veldig sommer og kan brukes hele dagen:) men den er igjen en av de dyreste jeg har :)

Categories: *Ingen Kategori* | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

