Vlogg? What!?

Ok, så jeg er kanskje ikke den som er tøffest til å legge ut vlogg her.. Kanskje fordi jeg tenker alt for mye på hva andre synes og hva andre mener! SHIT DET SAMMA! Jeg er meg og synd for dere om dere missliker hva jeg sier.. Fordi da er dere dumme nok til å se på noe dere ikke vil se på ;)

Først og fremst vil jeg endre på noe jeg sa på vloggen min.

  1.  Skrumpe sammen en lighter = Lete etter lighter
  2. Vi = Lasse ( sier det angående Demio’n.. Veit faen ikke hvorfor men)

jaja, sånn går det når man som regel sitter i 30min å venter på at kjæresten skal komme kjørende etter jobb.. Ingenting er så vakkert som han<3

Categories: Vloggzorz | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

