CRICKEY! I’ma poke it with a stick!

Dette er noe som går helt tilbake til den gangen man hadde «store» tv’er. Sånne «kasse tv’er». Altså da jeg var liten^^  Jeg så på Animal Planet hele tiden. Jeg sto opp til det,sov til det og så generelt veldig ofte på det. Og da var det en mann spesielt som fasinerte meg og gjorde så jeg ble så utrolig glad i slanger og krokodiller.

Den mannen var selvfølgelig Steve Irwin. En usannsynlig heldig mann som gjorde omtrent hva som helst for å vise fram et spennende dyr til kamera. Hans morsomme måte å prate på, han sa alltid så sykt mye rart. F.eks » This is a venomus snake. It can kill 30 grown men in one bite. I’m going to poke it with a stick» Genialt sant?

Uheldigvis i 2006 så var han ei så heldig som han har vært. Han ble stukket av en piggrokk. Og de er veldig giftige og han ble truffet galt. Det går så mange historier rundt om han så jeg vet nesten ikke hva som er sant eller ikke. Noen sier han tok ut piggen og døde pga det. Og noen sier han lot den sitte og døde av det. Så ærligtalt. Jeg aner ikke hva som er riktig.

Så nå vil jeg vise dere noen bilder av denne fantastiske mannen som jeg drømte om hele barndommen min<3

R.I.P Steve Irwin!

Categories: animalz | Tags: , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

