Levinger i Halden : FREAKY!

Jeg har bodd i Halden mesteparten av mitt liv ( utenom 3år da jeg bodde i Sarp/Fredrikstad). Og jeg tror jeg aldri har opplevd noe så freaky og rart i hele mitt liv. Oppe i lille Tisdær’n er det funnet  menneskelevninger nærmer sagt Fosseløkka. Hjelpes! Så det når ei venninne skrev det på Facebook!

LINK  til artikkelene:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10067128
http://www.dagbladet.no/2012/07/29/nyheter/politi/innenriks/22731197/
tror det står omtrent det samme på begge, men noen foretrekker VG og noen Dagbladet =)

Det jeg reagerte på når jeg leste det er at det sto levninger, ikke et lik. Så det betyr at det er dele/bein. Og det betyr igjen at vi ikke aner hvor lenge det har ligget der. (enda hvertfall..) Så jeg synes igjen det kan være litt spennende å finne ut hvor lenge det har ligget der og om de noen gang finner ut hvem det er. Det burde de vel kanskje?

Mange tanker svirret rundt dette her. Kunne det være fra tiden Hagelund drev på i Tistedal? Dere fra Halden husker vel den tiden? » Drapene i Tistedal» heh.. Den boka om Hagelund har jeg lest utallige ganger. Og den er like spennende hver gang!

Så nå går jeg bare rundt her å venter på oppdateringer fordi man kan jo ikke si at man har funnet levninger og ikke si noe mer sant? =)

Categories: FREAKY! | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

