The list: 5 ting som gjør meg lykkelig akkurat nå :)

Så er på nr 5 av 30.. Ikke værst, pleier å gi meg etter typ andre eller noe:)

  1. Kjæresten min<3
    Han gjør meg alltid lykkelig :) (nesten hvertfall, noen ganger vil man jo hive noen veggimellom)
  2. Bøker
    Leser for øyeblikket Eve  Langlais – Last Minion Standing. Sinnsykt bra hittil:)
  3. Sol
    Når den eventuelt er på besøk ;)
  4. Jobben
    Koselige folk, alltid noen å preke med og nesten alltid et eller annet å finne på:) Og får nesten alltid smileys på lappene som dukker opp og da sender jeg smileys på boksene jeg sender ut<3
  5. Skal på sommershow
    Skal på sommershow med Lasse,Onkel Thor-Ragnar, Mamma,Anette,Mia og Kristi! Det er noe som gjør meg lykkelig akkurat nå det..:D


 

 

 

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

