The list: 10 ting du ville fortalt om du traff seg selv som 16-åring

  1. For det første ville jeg fortalt meg selv at: Alt kommer til å ordne seg :)
  2. Det andre jeg ville sagt er.. ehm.. Ikke klipp håret ditt kort! ;)
  3. Vær forsiktig med hvem du stoler på!
  4. Aldri slett bloggen du holder på med! Skrev en blogg fra 2006 til 2008, skulle fortsatt med den vet jeg nå :/
  5. Les mer bøker, mye mer bøker.
  6. Ta vare på vennene du har!
  7. Ikke skad deg selv.
  8. Vær tro mot deg selv.
  9. Ta en syns-test.
  10. Vær mer glad :)

Dette er da de 10 tingene jeg ville fortalt om jeg traff meg selv som 16-åring. Er helt utrolig vanskelig å huske alt man kunne ha sagt eller hva som skjedde rundt den alderen. Jeg var overalt og ingen steder på det tidspunket.

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

