The list #3: Mitt forhold med mine foreldre

Mitt forhold med mine foreldre er et sårt tema så skriver ikke så veldig mye om det.

Forholdet med min mor er bra så lenge jeg ikke sitter for mye hjemme. Er jeg der for mye så slipper vi opp for ting å snakke «normalt» om så da kan det bli litt amper stemning:)

Forholdet mitt med pappa er relativt bra nå^^ Sov hos han i natt :) Etter så mange år med et dårlig forhold så har det nå blitt bedre. YAY!:D

Det er det jeg vil la dere som ikke kjenner meg få vite :)

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

