Far/datter dag!:D

I går så var jeg som sagt hos pappa:) Og det var kjempe koselig! Kom vi hjem til ferdiglaga mat som besto av: Helstekt kylling, ris, bearnaise saus, hjemmedyrka agurker og salat^^ Var utrolig godt!  Selv om det skulle være min og pappas dag så fikk Lasse mat også. ( Skulle ikke han fått? Alle skal få. *fnis*)

Pappa hadde laga en liten dekorasjon av salaten som han tydelig var skikkelig stolt av:)

Etter maten så gjorde vi som alle røykere gjør. Tok en sigg ute på trappa^^  Så dro Lasse opp til søstra si for å hjelpe de med å fikse pipa.  Pappa hadde laga «dessert» til meg også da, det var jo koselig. Og det var nemlig en liten boks med rips, både røde og hvite *happyhappyjoyjoy*

Jeg og pappa var så trøtte så vi la oss ned på sofaen litt, han i 3-seteren og jeg i 2-seteren..^^ Selvfølgelig så sovnet jo jeg, da sov jeg i ca 1.5t. Deilig etter en slitsom dag på jobb.. Etter det satt vi bare å preka mens vi så på tv. men så fant jeg ut at jeg hadde lyst å ha med meg litt nommings på jobben også. Da var det ut å plukke både rips og agurker som kunne bli med meg på jobb. *dytte i seg mer rips*

Lasse kom å henta meg, men når jeg kom hjem til mamma fant jeg ut at jeg ville sove hos pappa for en gang skyld så vi dro dit igjen. Da preka vi om alt mulig rart..:) men det er vel typisk meg og pappa..xD  Gikk vel å la meg rundt 23:30, men så fikk jeg se at det hadde skjedd et eller annet i Tisdærn på facebook og da måtte jeg bare opp å fortelle pappa. Så da var det å snurre dyna rundt seg og vandre ned trappa..xD

Uansett, dette var en egentlig kanskje «kjedelig» innlegg, men jeg kan fortelle dere at det var super koselig! Var kjempe godt å ha pappa for meg selv en dag!<3

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

