The List #2 : Tre ting jeg frykter

  1. Jeg er livredd for tannlegen, det kan ha noe med den forbanna drittkjerringa av en tannlege jeg hadde da jeg var liten. Ho ødela meg helt når det gjelder det. Ho var så hardthent og «mørk». Mørk på en sånn måte at du nesten tror at ho er ond! :O

  2. Å blir følelsesmessig ustabil. Jeg hater å være ustabil. Jeg hater det å knekke sammen i gråt uten noen logisk grunn. Jeg frykter det fordi jeg blir flau over hva som skjer og det faktum at jeg ikke kan gjøre noe med det. Heldigvis så skjer det nesten aldri lenger, men jeg frykter at det kan skje.
  3. At Internett skal bryte sammen og det ikke er mulig å få tak i noen som bor langt unna. Jeg er redd for det fordi da ville det være mye vanskeligere å komme i kontakt med familien min som er nesten 80mil unna her. Det ville vært grusomt!
Categories: Randomz | Tags: , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

