The Blade Itself av Joe Abercrombie

Jeg vet jeg skulle skrevet om denne boka når jeg er ferdig med den, men jeg må bare si at jeg klarer ikke lese den. Jeg har lest typ hundre sider og den er elendig! Det har jo mye å si hva slags bøker man liker. Jeg liker fantasy og dette er en slags fantasy som er DÅRLIG! I mine øyne hvertfall.. :p

Hvis noen vil prøve den kan du kjøpe boka av meg for 60kr, kjøpte den for 129kr på ARK..:P
Send mail på: charlotte_mudkip@hotmail.com om du vil ha den..:P

 

Categories: *Ingen Kategori* | Tags: , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

