Do want!

En ting jeg alltid har hatt lyst på er en slange, og det er egentlig endel slanger å velge mellom. Dessverre bor jeg i Norge så får ikke fått noen slange siden de ikke er lov. Selvfølgelig er det mulig å ha en, men finner Mattilsynet eller politiet ut at man har en så blir de stakkars nydelige slangene avlivet. Og det er ikke noe jeg vil.

Så om jeg noen gang flytter til Sverige eller noe, så kan jeg ha en slange! Så jeg kan jo vise dere noen bilder av den jeg kunne ønsket meg. Og det er den som kalles nybegynner slange, som er relativt enkle. De kan ha et litt hissig temperament, men det kommer an på slange til slange :)

Double homozygous lavender albino piebalds – Svindyre!!

Ivory Ball Python

Mystic Black Lace Ball Python

 

Super Pastel Red Axanthic Ball Python

 

Det finnes også endel andre typer «nybegynner» slanger, men jeg ville foretrekt denne typen. Litt størrelse på,krafting og kan ha noen sinnsykt kule farge kombinasjoner:)

Ville du hatt en slange om du hadde hatt mulighet?:)

Categories: animalz | Tags: , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

