1.Random fakta om meg

Ok nå skal jeg prøve denne igjen, prøvd en gang før..xD Kanskje ikke noe spennende, men må bare.. :)

  1. Jeg er ca 1.60 høy.
  2. Jeg digger å bytte farge på håret mitt bare det er i mørke/sterke farger.

  3. Jeg elsker biler, men egentlig bare å se på dem :)
  4. Jeg har skrevet blogg i ca 6år.
  5. Jeg liker å gå i skogen.
  6. Jeg vil ha en hund.
  7. Jeg elsker redbull
    !
  8. Jeg er avhengig av min telefon
  9. Jeg kunne ønske jeg jobbet på Borregaard fast:)
  10. Jeg har bodd både i Halden,Sarpsborg og Fredrikstad.
  11. Jeg er rimelig kverulerende  i blandt ;)
  12. Jeg prøvde å utdanne meg som Blomsterdekoratør.
  13. Jeg elsker å sove inntil kjæresten min:)
  14. Jeg er LAT! xD
  15. Det er alltid noe jeg er misfornøyd med.
  16. Jeg bruker briller..
  17. Jeg er alt etende innen musikk.
  18. Jeg har 1 tatovering av en pus. Jeg er kjempe fornøyd, men 99% av de jeg har vist den til synes den ikke er noe bra..xD (synd for dem!)
  19. Jeg røyker.
  20. Sist men ikke minst jeg drikker «nesten ikke». (dvs jeg kan ta meg en drink, men det er sånn typ en gang vær andre mnd eller noe)
Categories: Randomz | Tags: , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

