Unyttige Fakta + random shit

Jeg sitter inne med en del unyttige fakta og en gang i blant så dukker det opp noe nyttig. Så da tenkte jeg at jeg kan legge ut en sånn daglig unyttig fakta + at en gang i blant så dukker det opp noe nyttig? Får vel egentlig gjøre det, litt morsomt egentlig :)

Jeg driver å leser blogger nå får å se hva jeg kan finne på noe spennende på denne bloggen, har dere noe forslag kanskje?:)

.-.-.-.-.-.

Så nå er det snart slutt på denne arbeidsdagen.. Og i dag vet jeg ikke helt hva jeg skal, men tenkte jeg skulle fikse noe til årsdagen til meg og Lasse, selv om det er 2mnd til så er det fint å ha god tid og gjøre det skikkelig. Men jeg kan ikke skrive her hva jeg skal gjøre siden mannfolket mitt leser bloggen min også:)

Kanskje jeg skal skrive noen hint? hmm.. neh.. Uansett, så skal gaven bli awesome! Og jeg skal krysse fingrene for at han blir kjempe fornøyd!

.-.-.-.-.-.-.

Jeg har også sittet å sett litt på youtube i dag og det er endel «kanaler» jeg vil dele med dere som kanskje kan være interessant for dere også:)

* Jenna Marbles : http://www.youtube.com/user/JennaMarbles?feature=g-u-u
* Onision : http://www.youtube.com/user/Onision?feature=g-u-u
* Katers : http://www.youtube.com/user/Katersoneseven?feature=g-u-u

Her er hvertfall noen jeg ser på vær eneste gang de legger ut en ny video!:D

Siden jeg nesten bare har lesere fra familie her så er det ikke akkurat vist å ha en spørsmålsrunde..xD Da blir jeg bare sittende å le siden det ikke er noen kommentarer enn 1-2 i året..xD ANYWAAAYS, kos dere i dag!

 

Gang Gang Cockatoo at Kuranda-1=

*Insert random shit here*

 

Categories: *Ingen Kategori* | Tags: , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

