Rødt hår? Igjen? JADDA!

Ok, jeg sa for en stund siden at jeg ikke skulle farge håret mitt rødt igjen.. men hva gjorde jeg i går? Farget det rødt.. *bah* Teknisk sett så var det søstra mi som farget håret mitt da..xD Vil dere se bilde kanskje..? *Leserene hyler JA i kor*

OhYEAH! Mest rødt på toppen.. Siden der er etterveksten min.. *slå seg i hode* Dere er vel ikke så dumme at dere ikke forsto det?:)

Uansett, nå er det ca 1time igjen til jeg skal kjøpe noen esker og så organisere alt rotet jeg har på rommet hjemme hos mamma..

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

