Bokzorz!

Nå har jeg planer om å begynne med noe nytt:) Nemlig å skrive om bøker som jeg har lest så kanskje noen andre der ute får noen tips om gode bøker som de kanskje eventuelt vil lese! Så i dag har jeg kjøpt meg en ny bok som jeg skal begynne på, navnet på den er : The Blade Itself av Joe Abercrombie. Det er en engelsk fantasy bok:) Noen av dere som har lest den? :) Legger ut bilde av coveret:

Bok nr 1 av en serie:)

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Tok også noen bilder nede i byen i dag som jeg gjerne vil dele med dere:)

En mini kastanjenøtt<3

Vakre paviljongen som er midt i parken:)

Gågata<3

Stolt Haldenser<3

Fredriksten Festning, et vakkert sted å gå tur på!

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

