Ut på tur aldri sur – med hund :)

I dag blei jeg vekket sånn rundt 10:40 og det var min tante som ringte meg for å spørre om jeg kunne passe Oliver (hund hennes) mens ho og resten av folka var på Svinesund. Jeg tenkte det ville være kos så jeg sa ja:) Så da blei det gå tur!

Jeg og Lasse tok da med Zita også:) Vi skulle gå runden om Orød gård, og det er ca 7.5km rundt. Tante sa jo at han Oliver ikke ville gå så langt så han kunne plutselig stoppe og ikke ville gå lenger så jeg forventet meg at han skulle stoppe rundt halveis, men det gjorde han ikke. Han fortsatte bare å gå hele veien rundt..:) Flinke bisken<3

Jeg tok selvfølgelig med meg kamera så dere skulle få se denne søte hunden:)

Han fant seg også en frisbee som han bar på i ca 2min..xD

Oliver er en Glen Of Imaal Terrier og det er bare 1 oppdrett her i Norge! Og det er i Tistedal,Halden:) Egentlig morsomt synes jeg!

Categories: animalz | Tags: , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

