Chess,Irritasjon!

Her før helgen bestilte jeg meg en LG-telefon fra Chess.no. Jeg ville ha den svarte, så bestilte den. På fredag ringte jeg chess og spurte om jeg kunne bytte til hvit fordi det sto ubekreftet på den svarte. Så de fikset så jeg skulle få den hvite, selv om jeg ville ha den svarte. Damen i telefonen sa at hun kunne sjekke opp når de svarte kom og ringe meg tilbake. Så sa hun at hun ikke kunne finne ut det. Greit nok.

Nå i dag gikk jeg inn på chess.no. Der står det at de har den svarte på lager.. *rage* Jeg ville jo ha den. så ringer dem igjen i morgen… Er det mulig?

Categories: Ventiliering | Tags: , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

