Gøteborg Botaniske Hage 16.06.12

I dag våknet jeg i en veldig varm bil under dyna med kjæresten :) Da var kl rundt 09 så vi tok en sigg og begynte å små planlegge litt^^ Når vi kom dit gikk vi rundt hele stedet og bare tittet. Jeg hadde sykt vondt i korsryggen så til tider gikk jeg veeeldig sakte.. Tok endel bilder så lagde en video:

Jeg kjøpte meg noen planter der også..:D

På veien hjem stoppet vi ved en blomsterhandel og der hadde de endel fint^^
Blei visst med noen blomster derifra også^^

Spesielt en måtte jeg ha med og det var en kalt rakett-primula!
Den er så fin at den trenger bedre lys for å vises fram!:D

Categories: Blomster | Tags: , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

