Nest siste dag på Blomsterland

i dag var det min nest siste dag på Blomsterland avd. Risum. Wenche kom inn med nydelig rosa marsipankake! Den var rett og slett deilig! (Les: Lasse sitter her å har skikkelig lyst på kake)

Så overrasket Wenche meg med den beste gaven ever! En 12g stingsild sluk! I den riktige fargen.. Jeg fikk tårer i øynene, så glad blei jeg for den! Tenk at den damen kjøpte den til meg!:D TUSEN TAKK igjen,Wenche! *gi en kjempe klem til*

<3

Solsikke:

Så dro vi hjem til pappa en tur i dag og han hadde ordna en fiskestang til meg! Snille pappa!
Og på toppen av det hele så fikk jeg gamle snella til bestefar i Steinkjer. Det betydde mye for meg.
Ikke bare fordi at det var bestefar sin, men fordi min bestefar dessverre ikke er i blandt oss lenger.

31.12.2008<3
Værste nyttårsaften i mitt liv!

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

