Middag med Mor!

I dag fant jeg ut at jeg ville lage middag til mammaen min<3 Jeg ville ha fisk, og heldigvis hadde vi laksefilet i fryseren^^ Så vi fikk tint dem og fått litt krydder  på dem.
Fine fisken<3

Så var det da rett i stekepanna^^
Jeg varmet den opp på fullt først og satt ned varmen etterpå
jeg  brunet smøret ordentlig før jeg la opp i laksen :)

Her er de halvveis ferdige^^ Magen min bare roper!

ENDELIG!

Maten er ferdig og jeg kan legge den pent på en tallerken<3

Jeg tok litt kruspersille å la oppe på fisken^^

Mamma syntes det var så utrolig godt at ho banna! hihi..

Så da vet jeg endelig at jeg kan lage skikkelig middag jeg også!

Har dere lagd noe godt i dag da? :)

Categories: Foodsez | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

