Plantuz – kjøttuz etuz?

I dag så kom jeg på jobben kl 11. Ganske deilig varme i været i dag^^ Jeg hadde fått en bestilling i går på at jeg skulle pynte noen te-lys -holdere:) Og jeg tok på meg denne bestillingen fordi den var sinnssykt spennende og var noe annerledes i hverdagen bestående av vakre rosebuketter. Jeg blei kjempe fornøyd med dem^^ Dette er den som var ment til en mann. Det var til 2kvinner også, men de glemte jeg helt å ta bilde av så da blei det bare denne:) Er så deilig å lage ting som er litt spesielle noen ganger<3

Vi fikk også inn et brett med en type plante jeg digger mer enn noe! Og det er kjøttetende planter, nå husker ikke jeg akkurat hva denne typen heter da. Det var hvertfall et mix brett fordi jeg klarte å observere at det var 3 forskjellige typer der. En høy type, en medium høy en og en som lå nede på jorda. Nesten som den «Venus Fly Trap» jeg har hjemme, bare med runde ender som krypa kryper ned i. Her har jeg kjapt satt sammen noe så den blir litt mer «kul» og ikke bare stående i et brett:)

Dette er den høye versjonen =)

Så blei klokka endelig 18, så jeg kunne ta turen hjem. Blei visst med to kjøtt-etere hjem til meg i dag, den ene gikk automatisk til pappa fordi han har vært så utrolig snill og go i det siste<3 Vi dro jo også da hjem til pappa etter vi hadde spist middag. Da jeg så opp i 2-etasje vindu så jeg noen blomster jeg ikke kunne la være å gå opp å se på. Så jeg tok like gjerne et bilde av dem fordi de var så fine^^ Jeg fikk også med en tomat-plante som skal få svart/lilla tomater som Marita skal få.. :D

Akkurat nå for øyeblikket sitter jeg her å loker på Internett for å se om jeg finner noe som kan være interessant =) men det er pokker’n ikke mye spennende i dag altså. Lasse min sitter ved siden av meg og gamer COD – MW3. Han spiller «Demolition» og for å si det sånn jeg kan si at det tar av. Spiller jo egentlig COD selv, men var ikke i humør i dag så blei litt å leke med bloggen isteden for<3 Har jo tross alt blogget siden 2006, så kan ikke gi meg nå<3

Hvis du har mulighet så svar på den under her=)

 

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

