Shopping + omgjøring av design

I dag har jeg fikset litt på bloggen fordi jeg var rimelig lei det designet jeg hadde og jeg er ganske sikker på at det ikke tar lang tid før jeg fikser på det igjen ;) Så for øyeblikket er det «midlertidig» header og ugler som bakgrunn. Tror uglene kommer til å bli der siden ugler er AWESOME!!<3  Helgen har gått med til å kose seg med kjæresten min<3

På lørdag hjalp Lasse pappaen sin i kjelleren, når han var ferdig med det dro vi innover mot Særp der jeg skulle handle litt:) Jeg fikk handlet meg sko så da var lille meg kjempe fornøyd med nye vakre kawasaki sko i svart selvfølgelig, hvis du ikke vet hvilke sko jeg mener så er det de som etterhvert blir som tøfler. Så behagelige å gå i at de som regel blir slitt ut etter en sesong :)

Etter det kjørte vi rett til Sverige for å kjøpe sigaretter og titte litt. Dro først til Nordby for å gå opp til New Yorker der jeg visste de hadde en kul overdel som jeg ville ha. Jeg kjøpte den og en annen topp som hadde fargene til det Amerikanske flagget. Skulle ta å kjøpe sigg, men var så mye dyrere på Nordby enn på gamle svinesund så vi dro dit^^ Måtte en tur innom veteranen også siden Lasse hadde litt svenskepenger igjen. Så fant vi  noe Lasse hadde sett etter leeenge. Nemlig en t-skjorte det står FORD på. Han manglet litt penger til den så jeg betalte den og kjøpte noen Wounderbaums for de svenske, men han på TV-boden gadd ikke regne om til svenske så fikk den for 100SEK..:D

Kjæresten min som er veldig fornøyd med t-skjorta si^^ Så at også pappaen hans likte den :)

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

