Modighet og ren beundring!

Det er en gutt her i Halden by som er så modig og ærlig at jeg beundrer han. Han heter så mye som Ingar og han har fortalt alle om hva han vil og hva han føler. Jeg synes det er kjempe tøft av han og stå fram. Jeg vet ikke selv hvordan jeg ville ha taklet dette om jeg hadde stått fram som han, men en ting som mange kanskje synes er tabu. Det er ikke tabu, det er livet. Noen er hetrofile, bifile eller homofile. Men for noen så ligger det så dypt at man er fanget i feil kropp. At man har en guttekropp, men er jente. Eller vise versa. Og jeg synes det er tøft og beundringsverdig at han gjør noe som bare handler om han. Så han kan være den vakre jenta han har hatt lyst å være. Jeg applauderer deg!

Her er videoen alle må se for å forstå hvor tøff og AWESOME et menneske i denne verden kan være!

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

