Kaotiske tilstander i Oslo

Så i dag har dagen kommet for alle som følger religionen der etterfølgere kalles «Belibers» og nå synger han i Oslo. Justin Bieber er dems Gud.  Hans undersåtter følger han og ber til han. I guess, virker sånn hvertfall.. Jeg har selv aldri hatt noe stort behov for å høre han eller se han. Han er selvfølgelig bedre nå enn det han var før, men fortsatt ikke helt min smak. Kan like gjerne innrømme at jeg har en sang der han synger, men de er ikke en helt ren Bieber sang.. ;)

Men til det jeg ville si. «Beliberne» blir jo skadet. Ho ene satt jo fast inntil gjerdet.. Så ja.. Er ikke bra at noen skal bli så gale av en person. Jeg skal ærlig si at jeg felte noen tårer når jeg så mitt favoritt band på scenen, men jeg ble ei gal. hehe.. Så ja..

*puste ut*

Nå over til noe fint^^

SOL! PLANTER! VARME! KJÆRLIGHET!

Categories: Ventiliering | Tags: , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

