FlowerPower! og endel COD

Natt til søndag så sov jeg hos min kjære, han skulle på jobb på søndag så da kjørte han meg hjem på morgenen før jobb. Og da var jeg veldig våken så jeg satt først litt i stua og slappa ta for å finne på noe å gjøre. Så gikk jeg ut å tok litt bilder av plantene jeg har i hagen^^

Dette er hvite og lilla Gladioler som blir ca 110cm høye. Og de gror! Er så fint å se at den blir større<3

.-.-.-.-.-.-.-.-.

Etter det koblet jeg sammen xbox’n så jeg kunne spille litt, men fant ut at jeg skulle vaske rommet mitt først så det gjorde jeg. Etter det satt jeg meg å spilte MW3 med lillebror. Kjempe kos å spille med han. Han blir alltid så sint når han spiller og ting ikke går hans vei..:P

Categories: Blomster, Gaming | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

