Solskinnsdag!

I dag har det vært nok en sinnsyk varm dag. Jeg holdt på å svette ihjel i hele dag, så da blei vannslangen brukt^^ Pekte den oppover å trykket lett så blei det litt avkjølende «regn». Det har vært endel å gjøre både i dag og i går.

I går kom det varer fra 3lastebiler på en gang + at alle kundene dukka jo opp på en gang pga vi hadde sagt en ca tid når varene skulle dukke opp.  Så da løp vi alle rundt på Blomsterland som øre høner :P men det gikk bra til slutt heldigvis^^

I dag har det også være endel folk, koselig^^  Tatt litt bilder i dag siden jeg har forsømt denne stakkars bloggen..:( *puse på bloggen sin* Så ja.. Vi har også hatt besøk på jobben av tantebarnet til Hilde. Ho har vært utplassert fra skolen og det har vært kjempe kos å ha ho der:) Skikkelig høflig jente som alltid tør å spørre om hjelp når ho trenger det :) Selv når jeg spurte om hjelp til å finne kamera mitt så gjorde ho det med et smil!

Fuchsia

Når jeg kom hjem i dag så var det grillinz med mamma og kjæresten min. Det var kjempe koselig selv om jeg begynte å fryse litt vel tidlig.  Men når vi gikk inn begynte Paradise Hotell så da var det jo greit da :)

.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Eier etterlyses!

Jeg er en voksen hannkatt som savner mine eiere. Jeg har masse tover i pelsen og de som passer på meg vet at jeg kommer til å få vondt av disse etterhvert så hvis ingen kommer å henter meg så vil de barbere meg så jeg ikke får vondt. Jeg er også veldig sulten så potetmosen jeg fikk smake på var veldig god. Jeg vil gjerne hjem igjen så hvis noen kjenner igjen meg så ta kontakt på : charlotte_mudkip@hotmail.com

Takk!

Categories: animalz, fun stuff, Jobb | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

