Call of Duty – Modern Warfare

Igår kveld satt jeg og spilte COD-MW2 med lillebror. Jeg spiller på Xbox360 og lillebror på PS3 så teknisk sett så spiller vi ikke sammen, men i samme rom^^  Jeg har ikke spilt dette spille mer en drøyt 2dager så jeg er ikke så god, men jeg må inrømme at jeg blir ganske stolt når jeg får mer enn 2kills. Så da tok jeg bilde av det for å legge det ut her^^

Spiller du noe på Xbox360 /PS3? =)

Categories: Gaming | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

