Konfirmasjon – Dekorasjoner

I mai hvert år er det konfirmasjoner i nesten alle kirker. Og det er en hektisk tid for blomsterdekoratøren. I dag har vi på Blomsterland lagd masse fine dekorasjoner i forskjellige størrelser. Mange små og noen store =)

Her for en liten uke siden tok jeg imot en bestilling på 2dekorasjoner til konf. Og det var ikke en vanlig dekorasjon, men en litt spesiell. Og i dag var dagen for å lage den. Jeg var et nervevrak så jeg måtte bare lage den så fort jeg kom på jobb. Og jeg må si at det å gå etter et bilde ikke alltid er så enkelt som man skulle tro. Jeg hadde i forveien klippet opp pinner som jeg skulle bruke og knytt dem sammen ca 5 og 5 så jeg bare kunne feste de sammen så de blei et slags brett. Og det i seg selv var heller ei så lett, siden jeg måtte få det stivt. Og da brukte jeg en egen pinne som jeg festet de i så den blei det. Så vasket jeg bort barken av 2orkideer. La dem på dette brettet av pinner. Festet typhas gress i og rundt orkide-planta. Etter det så satt jeg 6vanda orkide-klokker i vannpropper og festet de nede ved roten til orkideplanta. Og jeg må si at jeg er virkelig fornøyd med hva jeg fikk til! Her er bilder<3

*Syrin pinner
* 1 Phalanopsis  orkide
*3stk vanda «Blue Magic» orkide klokker
*7 stk typhas strå.

Ho som bestilte denne blei kjempe fornøyd!!!

Categories: Jobb | Tags: , , , , , , , , | 2 kommentarer

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “Konfirmasjon – Dekorasjoner

  1. marit

    Så kjempefine de var!! Herlig!

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

