Livet og Døden – Hånd i Hånd?

Nå i det siste synes jeg det har vært fryktelig mye dødsfall blant unge. Jeg får helt bakoversveis av det. Er utrolig trist! Noen ganger er det selvvalgt og noen ganger er det ikke. Flere av de som ikke er selvvalgt vil jeg tro. Og jeg snakker ikke bare om unge på min alder, men de som er på mammas alder. De er fortsatt for unge for å dø. Her i april var det en mann jeg «kjente» som plutselig døde. Så vidt som jeg vet så var han syk, men fortsatt for ung. Han var vel omtrent på mammas alder. Og det får meg til å tenke på hva som også skjedde med mamma. Tenk om.. Livet er så kostbart så synes ikke du skal bare kaste det bort! Kaste det bort på ting som egentlig ikke betyr noe.. Vær deg selv og stå for det. Ha det morsomt og nyt dagen!

Jeg elsker min familie,venner og selvfølgelig kjæresten min.
Og de dagene jeg tilbringer med mamma i hagen er gull verdt.
Eller de helgene jeg ligger i armene til min kjære.
Eller de få gangene lillebror spør meg om min mening og vil jeg skal komme inn på rommet hans for å se på noe på spillet.
Eller de telefon samtalene jeg har med pappa.
Eller de få gangene jeg er oppe i Steinkjer for å se resten av slekta mi.

Jeg prøver å sette pris på hver dag så jeg føler meg lykkelig. Og det er jeg. Selv om ikke alt går min vei angående jobb så er jeg det. Som ordtaket sier:

CARPE DIEM!

Categories: Triste saker | Tags: , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

