Russefeiring – Oppskrytt?

Ok, lets do this!

Jeg synes selv personlig at russefeiringen er oppskrytt så opp i skyene. Jeg var selv russ ifjor (jada, det er hva du gjør det til) og jeg prøvde å ha det morro, men alle russeknutene var jo som alltid. Og når man prøvde å ta en russeknute så var det jo sånn at folk visste hva du skulle gjøre og da er det jo ikke mye morsomt for å si det sånn. Og ja, jeg prøvde å ha det morsomt på dette «kickoffet» på Fredriksten Festning også. Det eneste som var morro der var da jeg fikk se Italo Brothers live. Drikka mi blei jo stjelt så det ødela jo endel. Fikk jo et par russeknuter i løpet av disse 17dagene man kan gå «baias».. Jeg fikk hvertfall solokort og uåpnet kondompakke i lua (dere kan jo tenke dere selv hva de står for).

Helgen før 17.mai dro jeg oppover til Steinkjer, selv om jeg egentlig skulle gå i russetoget.. Jeg droppet det til fordel for min familie i Steinkjer og jeg angrer ikke et sekund. Hele russefeiringa var elendig så da var det egentlig greit.

Men dette er bare rambling fra min side, så tar du deg nær av dette så ler jeg av deg ;)

Categories: Ventiliering | Tags: , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

