Hagejobbingz!

I dag har det vært en dag som bare har vært tilegnet hagen<3 Først var jeg og Lasse i Strømstad^^ Väkstriket for å være mer eksakt + at vi var innom «Flower shop». Jeg kjøpte endel løker, en busk og masse masse Valmue frø! Jeg elsker valmuer 1.fordi at de er simple 2. de er jo vakre! Tror ikke jeg handlet noe mer enn det. *Tenke tenke* Nope, tror fortsatt ikke det. Uansett, her kommer noen bilder =)

Søt liten blåvinge plante<3

Mega sukkulent :D

Blomst på et tre på Väkstriket<3

Så når jeg og min kjære kom tilbake til Halden så måtte han dessverre dra på jobb.. Så da blei det bare meg og mamma som drev å leka i hagen^^ Vi har planta Forsythia-busker, gladioler, valmuer, iris og en hagerododendron^^ Blei kjempe fint! Vi fikk lagt på ny bark i dag også. Så nå lukter det våt, ny bark overalt! Deilig lukt altså!
Jeg har jo også planta  gulerøtter som har forskjellige farger og det blir spennende når de spirer og gror! :-D

Forsythia<3 1 av 2

Der det bare er jord har jeg plantet forskjellige valmuer!

Svart iris!<3 Står at den er "mørk rød", men den er ikke mye rød på bilde altså.. ;)

Mini gladioler som jeg har plantet i en krukke. Blir ca 50cm høye^^

Vanlige gladioler, Plantet de også i krukke^^ Disse blir ca 100cm høye.

Juniperus something something ;) Søt og liten buskesak som vokser kjempe treigt :P

Categories: Blomster | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

