Våryr *kribler*

I dag ga våren oss en hilsen^^ Skikkelig deilig med en varm vårdag med masse hyggelige kunder! Har fått lagd endel buketter i dag, en som jeg lagde til Ann-Charlott  som så skikkelig vårlig ut, glemte dessverre å ta bilde av den da :/ Men sånn går nå dagene.  Mange som hadde tatt ut sine amerikanske biler i dag. Og en kjørte inn for å handle hos oss. Jeg tror nesten øynene mine hadde tenkt til å dette ut. Den var så utrolig fin og lyden var *sukk* DIGG! Det var mange motoriserte sykler ute i dag også. Noen av dem dro på bakhjulet forbi Blomsterland. Til min store glede.. RacingSykler er noe av det fineste jeg veit så var ikke meg mye imot. Jeg tok noen bilder i dag som jeg legger ut under her =)

Jeg hadde med meg endel ting hjem i dag, noe som viste seg å være litt vondt for armene mine siden jeg måtte ta bussen hjem..xD Og jeg måtte sitte 40min nede i byen å glo siden bussen ikke gikk før.. Så da måtte jeg jo ta bilde av alt jeg hadde med meg i dag. =)

1stk stor ampel, 1stk bukett, 3stk stauder og 1stk bag med masse rart i..xD

Jeg har også lagd meg et lite bed ved garasjen i dag og plantet litt der. Så ikke ut der før, men lillebror fjernet litt møkk og fylte på ny jord. Men jeg måtte jo fylle på litt ekstra siden jorda der var rett og slett elendig! Så da ble det nytt og pent der!:D

Hva synes dere? =)

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “Våryr *kribler*

  1. marit

    Så fint – du får bare si i fra hvis du vil ha mer jobb…;)

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

