DonCow and FlowerPower!

Min nydeligste plushie er en DonCow, altså en blanding av et Esel (Don) og ei ku (Cow). Fikk han av Lasse fordi vi hadde vært sammen i 6mnd^^ Han er så søt da, selv om denne DonCow’en ser helt spedalsk ut. Kjempe søt uansett da..=) Legger ut et bilde under!

I dag har jeg også lagd en dekorasjon jeg ble super fornøyd med, tror ikke det har vært noen dekorasjon jeg noen gang har vært så fornøyd med. Det kribla til og med i nesa. Og da er jeg super fornøyd for å si det sånn^^ hehe.. Er 3Germini i, ¼ Hortensia ball, 1Limonium og selvfølgelig noe grønt. Håper så inderlig den blir solgt i morgen så noen andre kan bli like fornøyd med den som jeg er!:D

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

