Konfirmasjon?

Konfirmasjonstiden starter for fullt neste uke og da blir det nok ikke mye blogging på meg. Selv om det ikke har vært så mye i det siste heller..  Men jeg lover jeg skal bli bedre, som at i morgen får vi masse MASSE nye varer inn i butikken fordi vi får jo nesten ikke varer neste uke, så da må vi ha mye denne uken vett ;-) Jeg tok ikke så mye bilder i dag heller, eller.. ehm.. Jeg tok bare ett bilde i dag, men det var et jeg ble sinnsykt fornøyd med siden det var en rosa hortensia med dråper på^^ Det ble jeg faktisk så fornøyd med at jeg satt på et vannmerke :-D

.-.-.-.-.-.-.-.-.

Lillebroren min er et vesen du sjeldent ser noe spesielt til, hvertfall ikke jeg.. Han er som regel inne på rommet sitt. Der han sover og gamer.. Han spiller MW3 og for de som ikke er såpass med i den tiden så er det «Call of Duty – Modern Warfare  3″ Han har også begynt å lage videoer som han legger ut på youtube<3 Han har ikke lagt ut så veldig mye enda, men jeg kan legge ut den ene videoen han har lagt ut! :-)

Categories: Blomster, Gaming | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

