MetalTown 2012 – AWSOMENESS! + BG

Ok, som kanskje de fleste har fått med seg at jeg skal på metaltown i år. Som om jeg liksom ikke har maset om det nok ;-) Men nok en gang skal jeg mase om litt mer om dette.. Her i går la jeg merke til at et av mine absolutte favorittband skal dit! Og det er.. *trommevirrvel* IN FLAMES!

Det kommer til å bli awsome der nede! Er faktisk endel jeg kjenner som skal nedover også^^ Jeg skal dra dit med Silje og Kristina. Kommer nok til å bli kjempe bra<3 Jeg tror jeg har hørt på In Flames så lenge jeg kan huske! Dukker det opp flere band nå som jeg digger er jeg 100% sikker på at jeg ikke får sett alle..:/ Og det er jo litt kjipt da. Men jeg skal få lada opp kamera mitt med alle batteriene! Så da tror jeg det blir endel bilder og diverse her! :D Hvis det blir fryktelig mye bilder *som jeg tror det blir* så blir det nok en video hvis ikke jeg tar det dag for dag :-)

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jo, må jo nevne at jeg skal jobbe på Borregaard i år også. Det var jo egentlig ikke ment at jeg skulle det siden jeg liksom hadde blitt utplassert fra nav i 2år hos Blomsterland. Men de gikk tilbake på sine ord.. Så da blei det Borregaard a gett ;) Jaja, blir koselig å se alle de snille mannfolka igjen og leke med diverse duppedingser de har nede på Sentrallageret..:D Så da blir det opp super tidlig om morgenen sånn rundt 5 tiden tror jeg :-P Men det blir nok så bra uansett..^^

Categories: fun stuff, Jobb | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

