SkitzoDag!

Dagen i dag har vært kjempe rar, været har hvert rar! Regn, Sol og så haggel! Fikk inn masse fint i dag da, så det er jo bra.. =)

Men det virker som mine dager er talte på Blomsterland, Risum..  Som fleste vet så har dette vært en praksisplass igjennom Nav.. Her om dagen snakket jeg med saksbehandleren min og ho hadde snudd om på krona og så ble alt snudd på hode.. Jeg må finne sommerjobb selv om fleste søknadsfrister har gått ut.. + at det er jo nesten ikke ledige plasser til blomsterdekoratør lærlinger..  Så vi får se hva som skjer framover.. Heldigvis har jeg familien og kjæresten min å støtte meg på!

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Etter jobber dro vi hjem til foreldra til Lasse og der ble det litt mer jobbing. Hehe.. Hjalp til ute i hagen med å rake ut barken de hev på den lille skråningen på ene siden av huset. Etter det satt jeg meg bare ned for å ta en sigg og da gikk Lasse og Zita bananas i hagen med en grein så jeg snikfilmet så ikke Zita (Redd for kamera) skulle legge merke til det..:P Legger ut filmen i morgen fordi det tar pokker’n i mæ lang tid å laste den opp altså..:P Men dere kan få se noen still bilder da^^

Categories: animalz, Jobb | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

