VenusAngelic – Bra eller dårlig?

Se videoen og lag deg din personlige mening før du svarer på noe som helst!

Min personlige mening er at jeg synes ho er kjempe nusselig!
Er det ikke bedre at ho kler seg som hun vil og ikke gjør om alle andre?
Er det ikke bedre at ho gjør dette enn å drive med værre ting?
Er det ikke bedre at ho kler seg super søtt enn å kle seg som en prostituert?

Det er hvertfall det jeg mener. Jeg synes det er så mye bedre at ho kler seg som en dukke og lager videoblogger der hun forteller om hvordan man skal få gjort så at håret er som Sailor Moon sitt enn å dra ut å feste hver helg og kle seg vulgært. Men det er nå min mening.

Oi, her kommer det visst flere meninger!

Jeg synes det er toskete av denne såkalte eksperten at det er en «seksualisert trend»! Jeg synes ikke det. Det er mener er bedre å kle seg som en dukke enn å kle seg som en h***!

Categories: Ventiliering | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

