Mini BrudeBukett<3

I dag har jeg ordna i butikken^^ Vinduene har blitt pyntet med masse lilla/rosa så nå er det koselig igjen + at jeg har vaska det andre vinduet med Passiflora‘en står i :-)  Jeg lagde også en bukett i dag som jeg ble kjempe fornøyd med i den var det en 10pk med lyse roser med et hint av rosa i dem, 1 grein voksblomst og litt sypress som Marita hadde hatt med. Jeg lagde den til en søt litt eldre dame, som ville ha den så lav som mulig og så rund som mulig.. Og det var jo tydelig at Marita synes den blei fin hvertfall. Siden ho ba meg lage en brudebukett vi hadde på bestilling! FY F***! Jeg fikk nerver så det kila i tærne og ble anspent fordi det er noe som er veldig viktig for jenta og når den skal være med på bildene for alltid og da er det sinnssykt viktig at den blir akkurat som ho vil ha den og at jeg blir fornøyd også!

Uansett jeg blei kjempe fornøyd med den og her er bildene:

I denne brudebuketten er det:
Hvite Roser (ser ut som Athene roser)
Sypress
Perleblomst
Pistasje
Perler
Sølv myrtetråd

Categories: Jobb | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

