Regnfull dag i Blomsterland<3

I dag har dagen vært preget av regn og rydding. Men heldigvis utover dagen kom min kjære kjørende etter han hadde vært i særp for å hente «coilen». Ok, kan like gjerne fortelle dere hvorfor først som sist. I går dro jeg og Lasse inn til Særp for å hente et fotoalbum, bilen funka fett den.. På vei hjem funka den fett og så kjørte vi av E6’en og så begynte bilen å høres ut som en boble med heftige pottesmell..xD Så da ble det å ringe han Per og se hva han sa.. Vi parkerte den på Coopen og gikk hjem den korte veien hjem..^^  Lasse kjørte meg til jobb i dag med denne «Ford Boble med über pottesmell» og slapp meg av på Blomsterland for å så fikse på bilen<3

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Jobben i dag var som sagt preget av rydding og regn. Men uansett så hadde jeg det kjempe kos på jobb med Hilde,Marita og Hebbe Lille<3  Er så super kos med liten valp på jobben! Han er jo så vakker at jeg nesten smelter helt bort. *dåne*

Siden det var så mye regn i dag så var det jo en perfekt timing med opphold akkurat når jeg skal sette sammenplantningene på tralla og gjøre klar til stenging. Så da ble det litt bilder også da vett ;-) Og så i det fjerne hører jeg *dunkdunk* og jeg snur meg etter lyden. Der kommer min kjære kjørende<3 Nydeligste mannen jeg vet om! Oh,well.. Jeg får vel legge ut litt bilder^^ Nok med alt dette «kjæresteklisset».

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Vi var innom Anette en tur i dag også siden vi fant ut i dag at ho hadde et brudd i ankelen og da trengte ho litt besøk! Så vi kjørte bort får å preke litt =)
Måtte jo ta bilde av gipsen hennes så her:

.-.-.-.-.-.-.-.-.

Om søndagen var vi i dåp til lille Ludvig, men etter ønsker så legger jeg ikke ut noen bilder derifra. Men jeg kan si så mye som at det var en fantastisk fin dåp og lille Ludvig var nydelig som han alltid er<3

Og jeg må si også at kjæresten min er en rimelig kjekkas i pen skjorta!<3

Categories: Blomster, Fotografering, fun stuff, Løw stuff | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

