Jeg blir helt GRØNN!

Jeg tror jeg triller rundt i grønne blader og sniffer blomsterpollen =) *stikke nesa inn i en Märtha Lilje* Noen ganger kunne jeg ønske at jeg fant ut før at jeg elsket blomster/planter så mye som jeg gjør^^ Ingenting er så deilig som å kunne plassere en ny liten grønnsak hjemme. Eller for øyeblikket hjemme hos mamma..xD Nå har jeg endel planter og jeg gleder meg til jeg og Lasse får oss et eget sted og jeg kan fylle det med masse vakre og fargerike planter^^

*drømme seg bort*

Har noen av dere noen favoritt planter da?;)

Lilly close-up

Categories: Blomster | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

