Easterbunny?

Påsken nærmer seg med stormskritt! For noen betyr det å dra på fjellet og stå på ski, for noen betyr det å kjøre kolonne fra Halden og til Strømstad. Så har du noen planer for påska? =)

Min plan er å kjøre til Strømstad, ikke det at det virker så fryktelig spennende.. men fordi jeg vil ha fått gjort det minst en gang før jeg blir for gammel..xD Ja, jeg synes man kan bli for gammel til det. Siden det er vel egentlig mest for «drittunger som drikker seg fulle i bilen til den eldre kjæresten» eller noe sånt.. Så da blir det å pakke sammen litt snop og brus så kjøre mot den svenske grensen. Og blir det for kjedelig er det jo bare å snu ;) » Aldri for sent å snu»!

Men det er jo ikke før skjærtorsdag, men Mandag,Tirsdag og Onsdag er blomsterland stedet jeg skal være fra 10-18! Som alle andre ber jeg om pent vær så det blir mye liv og røre på vår vakre butikk<3 På Mandag får vi også varer! Det skal bli så deilig å se mange mennesker som kommer smilende inn og handler planter og jord som de skal ha ute i hagen sin eller inne på bordet :-) Uansett, her er noen bilder fra jobben som viser hvor gult det er hos oss^^

Vakre, gule "Tara" roser!

Ville det ikke vært utrolig koselig å påpeke at påsken kan være kjempe koselig ved å gi en gul rose til den du elsker?=) Jeg vet selv at jeg ville vært kjempe glad for en gul rose!

Fine gule og oransje buketter med en liten hane i<3

Vi har også søte utedekorasjoner med kanskje en liten frosk i=)

Samtidig som jeg gnåler om påske og ting vi har på butikken så må jeg bare legge ut et bilde av buketten jeg lagde her om dagen! Jeg ble så fornøyd med den at jeg vet ikke helt hvordan man skal ordrette meg om hva jeg mener om den=)

Gule roser,hvite lisianthus og hvit voksblomst<3 Ble kjempe stor egentlig, noe jeg selv synes er fantastisk vakkert når den er stor og luftig!

Categories: Blomster, fun stuff, Jobb | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

