MetalTown?

Tenkt det a! Jeg skal dit i år^^ Med Silje og Kristina, vi skal sove i telt på campingen der. Det skal bli så AWSOME! Så vi er tre gale jenter som skal gå bananas på MetalTown 2012 og vettu hva? Detta er fader ikke trygt altså^^

Band jeg vil absolutt se!

Sist gang jeg var på MetalTown så var det så pent vært at jeg nesten var glad for at jeg bare var der en dag ellers så hadde jeg blitt en stor dam bare..xD Men i år skal det bli bra!

Gleder meg og da blir det nok masse bilder vil jeg tro!:D

Categories: fun stuff, Musikk | Tags: , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

