Turzus Utuz? =)

I dag våknet jeg og Lasse halv 10 og det er ikke galt for noen som pleide å være være omtrent som flaggermus ;-) Da varmet vi opp pizza fra i går og så på «Secreteriat«, Lasse likte den.. men jeg synes den var litt dårlig i den første halvtimen.. =P Etter det gikk vi en tur i Vadet, det var kjempe koselig synes jeg^^ Vi gikk å titta på der beverene holder til og så at de hadde gjort endel verk der for å si det sånn. Noen ting var jo nesten helt nytt, safta rant fortsatt ut av stammen på treet. =)

Vi vandret litt rundt om i Vadet og det var så mye vår i lufta<3 Jeg gikk rundt uten genser og det var så deilig! Lasse gikk rundt i t-trøye, men det gjør han jo nesten støtt og stadig synes jeg ;-) Ikke at det gjør noe^^ Vi gikk også bort en tur til pappa, der satt vi i solveggen og snakket litt om alt mulig. Er veldig koselig at pappa har blitt så snakkesalig og ikke bare skruff og uff..xD Han hadde også litt krokus i hagen + at blåveisen hans hadde kommet også! :-D

Etter det kjørte vi nedenom Joker så vi hadde noe å drikke på, så kjørte vi mot Rema 1000 på Høvleritomta og der fant vi noen vakre svaner som jeg bare måtte ta bilde av^^

Har du hatt fint vært der du er og kanskje gått en liten tur? =)

Categories: animalz, Blomster, Fotografering, Ute | Tags: , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

