Humledumle!

I går på jobben så kom det en jente inn og skulle kjøpe en av sammenplantningene til Marita som hadde en pynte ring med høne på^^ Ho kom inn å spurte om den saken på blomsten var ekte.. Jeg tittet på den og så at det satt en humle på tusenfryden.. Jeg skvatt så jeg rygget litt tilbake.. Jenta satt den tilbake og plukket opp den ved siden av.. Ho kjøpte jo en som nesten var helt lik da^^

Da måtte jo selvfølgelig jeg ut å ta bilde av denne humlen :-) Dessverre så var humlen syk fordi den hadde nok overvintra og skulle da egentlig ikke leve lenger. :-( Men jeg tok et bilde der den satt så fredfull på tusenfryden^^

Categories: animalz, Blomster, Jobb | Tags: , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

